Krant gemist of een andere bezorgklacht?

Onze verspreiders doen hun best om de krant op tijd en correct bij u te bezorgen. Heeft u desondanks de krant toch niet gekregen of een andere bezorgklacht, dan kunt u deze melden via onderstaand formulier.

Uw klachtgegevens worden ter behandeling doorgegeven aan de verspreidorganisatie.

Krant niet gekregen op de dag dat die in de brievenbus had moeten vallen? Meld ons dat dan de volgende dag, of uiterlijk binnen 6 dagen. Overige bezorgklachten kunt u op de dag van verschijning al melden.

U kunt een melding ook telefonisch aan ons doorgeven via 036-5300765. Wij zorgen er dan voor dat de verspreider er zo snel mogelijk voor u mee aan de slag gaat.

Door hieronder uw persoonsgegevens invult én akkoord geeft voor bezorgcontrole kunnen wij een periode lang uw klacht controleren. Ook de verspreider dan contact met u opneemt in verband met de behandeling van uw klacht. Hiervoor vinkt u 'akkoord contact verspreider' aan. Wij verzoeken u hieronder uw gegevens achter te laten en de door u gewenste opties aan te vinken.