Meldactie over bereikbaarheid huisartsen

22 november 2009 08:00

ALMERE - 'Zijn de openingstijden van uw huisarts voor u voldoende?' 'Wilt u veranderen van huisarts? 'Hoe snel neemt uw huisarts de telefoon op?'


Deze en andere onderwerpen komen aan de orde in de landelijke meldactie 'Huisartsen' van dertien regionale Zorgbelang-organisaties en ConsumentendeZorg.
Doel van de meldactie, die loopt van 16 tot en met 30 november, is om wensen, verwachtingen en ervaringen in beeld te brengen ten aanzien van onder andere de bereikbaarheid en dienstverlening van de huisarts. Ook gaat het om wensen en ervaringen ten aanzien van het wisselen van huisarts, het aanbod van online diensten van de huisarts en de wachttijden.
De meldactie sluit aan bij de inspanningen van de Zorgbelang-organisaties om het zorgaanbod in de regio optimaal te organiseren.
Meedoen kan door online de vragenlijst in te vullen op www.zorgbelang-flevoland.nl. Wie liever telefonisch wil deelnemen of een vragenlijst op papier wil ontvangen kan contact opnemen met de afdeling Informatie en Klachtenopvang via telefoonnummer 0320-255520, of e-mail: ikg@zorgbelang-flevoland.nl.