Doorlees VP Samenwerking Almere DEZE WEEK en Wegener Huis-aan-huisMedia

24 december 2008 08:00

Vervolg van voorpagina.

In het kader van de samenwerking verzorgt Wegener Huis-aan-huisMedia voor Almere DEZE WEEK vanaf 1 januari de advertentieverkoop voor de landelijke markt. Door de samenwerking wordt het voor landelijke adverteerders mogelijk via Wegener Huis-aan-huisMedia nu ook in Flevoland te adverteren.
De directie van Rodi Midden Nederland ziet alleen maar voordelen aan de samenwerking. Martin van Feggelen: "Het is goed voor Wegener Huis-aan-huisMedia, omdat deze enorme uitgever haar nationale klanten nu nog meer bereik kan bieden terwijl Almere DEZE WEEK zich nu nog meer kan richten op die lokale en regionale adverteerders."
Compagnon Ron Broertjes vult aan: "Het maakt onze krant completer. Toen we in 2005 met Almere DEZE WEEK begonnen, was ons streven vooral de lokale adverteerders aan ons te binden, en dat nu ook landelijke adverteerders een plek gaan krijgen in onze uitgaven maakt deze alleen maar completer. Wat ons betreft zien we het komende jaar met vertrouwen tegemoet.''
Gooi

Wegener Huis-aan-huisMedia gaat tegelijkertijd ook de samenwerking aan met uitgeverij HetGooiseLeven, die de titels HetGooiseLeven en De Gooi & Vechtstreek uitgeeft waarmee Almere DEZE WEEK al vanaf de start samenwerkt. Wegener Huis-aan-huisMedia ziet door de samenwerking met de twee uitgeverijen zijn bereik in Flevoland en Noord-Holland in een keer toenemen met een totale oplage van een kleine 200.000 kranten.
Door de uitbreiding van de portfolio van Wegener Huis-aan-huisMedia in de provincies Noord-Holland en Flevoland bestaat voor adverteerders in de landelijke markt de mogelijkheid gebruik te maken van de unieke één loket service van Wegener; 'one order, one bill, one material'.
7,7 miljoen kranten

Met de voornoemde ruim 225 uitgaven en een oplage van circa 7,7 miljoen kranten per week, is Wegener Huis-aan-huisMedia BV, onderdeel van Koninklijke Wegener NV, de grootste uitgever van huis-aan-huis kranten in Nederland. Niet alleen de producten die verschijnen onder het kwaliteitslabel dé Weekkrant (4,9 miljoen huis-aan-huis kranten per week) genieten bekendheid, ook komen specifieke branche- en segmentuitgaven zoals autokranten, banenmarktpagina's, makelaarsbijlagen en specials met betrekking tot de gezondheidszorg onder de aandacht van uiteenlopende lezersdoelgroepen.
Door de hoge oplage, het hoge leesbereik en het ongekende aantal combinatiemogelijkheden zijn de uitgaven van Wegener Huis-aan-huisMedia een uitstekend medium voor uiteenlopende reclameboodschappen. Kijk voor meer informatie op www.almeredezeweek.nl.