Bij Qvoice staat contact met de klant centraal

18 februari 2009 08:00

ALMERE - "Qvoice is geen callcenter maar een contactcenter", zegt eigenaar Nelson Gutierrez. "Vanaf deze week staan onze medewerkers klaar voor onder meer marktonderzoeken, enquêtes, en salestrajecten. Voor bedrijven én particulieren."


"De nadruk ligt bij ons op het contact met de klant, vandaar de naam contactcenter", vertelt Gutierrez. "Als een ondernemer bijvoorbeeld wil weten hoe hij in de markt ligt, kunnen wij een onderzoek doen. Onze account manager Angela van de Corput neemt dan de aanvraag aan om de campagne te starten." Zij houdt tevens het overzicht over de campagne en blijft het aanspreekpunt voor de opdrachtgever(s).

Waarborg voor succes

Ook voor klantenservice, enquêtes, salestrajecten en telemarketing staat het frisse team medewerkers van Qvoice klaar. "Onze medewerkers hebben minimaal MBO werk- en denkniveau en zijn gemiddeld 28 jaar. Bovendien werken zij gemiddeld 24 uur per week. We vinden het namelijk belangrijk dat ze betrokken zijn bij hun werk. Dat is onze waarborg voor succes tijdens alle campagnes."
Binnenkort wil Qvoice ook medewerkers die aan huis gebonden zijn in dienst nemen. "Bijvoorbeeld iemand met een lichamelijke beperking of een mantelzorger, zou prima voor ons kunnen werken vanuit zijn of haar eigen woning."
Qvoice
Bolderweg 2
1332 AT Almere
036-7440074
www.qvoice.nl