Nieuws
Dino’s in de stad STAD CENTRUM – Citymall Almere neemt op zondag 27 augustus een flinke stap terug in de tijd. Die... Verbinden en verbroederenTalent in Opleiding viert 15-jarig bestaan BLOEMENBUURT – Talent in Opleiding (TiO) bestaat vijftien jaar en is nog altijd springlevend. Echter, de rol van... ‘Kinderen voorbereiden op goede start in nieuwe schooljaar’Zomerschool populair in Almere ALMERE – De zomerschool is in Almere van start gegaan in het gebouw van de middelbare school Echnaton.... Kas Urban Greeners op slot   De kas van de Urban Greeners op het eiland Utopia in het Weerwater is op slot gegaan. Na... Foto's strandfestival Zand   Almere DEZE WEEK stuurde haar fotografen op pad tijdens het strandfestival Zand van afglopen zaterdag. Prachtige sfeerbeelden. Ben... Video: Wie zijn de Urban Greeners?    'Er zijn nog geen vergunningen'   Geen vergunningen voor Urban Greeners op eiland Utopia in Weerwater. Maar wat doen de Urban Greeners daar? ADWTV ging... Challenge Almere-Amsterdam op zoek naar vrijwilligers ALMERE - Binnenkort staat de Challenge Almere-Amsterdam weer op het programma. Het evenement groeit in populariteit. Daardoor zijn... Motje maakt bladeren kastanjes bruin ALMERE – Op sommige plekken in Almere hebben flink wat kastanjebomen al bruine, verdorde bladeren. Dit is niet... Kijken naar nachtvlinders ALMERE – Heel Nederland is in de avond en nacht van vrijdag 25 augustus tot zondag 27 augustus... Spelenderwijs leren over de zomer HOUT – Hoe ruiken bloemen en planten? Kinderen tussen de 4 en 12 jaar kunnen bij Buitencentrum Almeerderhout...

Rabobank en ACM tekenen nieuwe sponsorovereenkomst Almere Haven Festival

STAD CENTRUM – Afgelopen maandag ondertekenden de directievoorzitter van Rabobank Almere, Ugur Özcan en Nik Smit, directeur van Almere City Marketing, het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival.
Ugur Özcan en Nik Smit ondertekenen het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival. Dat wordt dit jaar gehouden van 1 tot en met 3 september. (Foto: Fred Rotgans)

De Rabobank is al vanaf de eerste editie in 2001 als sponsor betrokken bij het festival. Dit is het vierde jaar op rij dat zij naamgevend hoofdsponsor zijn. Nik Smit: “Wij zijn blij met de grote betrokkenheid van de Rabobank bij een van de drukbezochtste evenementen van Almere.”
Het ondertekenen gebeurde tegelijk met de presentatie van de nieuwe ‘look & feel’ van het Havenfestival, ontworpen door bureau Most Remarkable uit Almere Haven. “Het Rabobank Almere Haven Festival bestaat uit diverse onderdelen. We zochten naar een verbindende eenheid in de uitingen. Het ontwerp van Most Remarkable is daarin zeer geslaagd”, aldus een trotse Smit.
Het Rabobank Almere Haven Festival staat voor drie dagen genieten van muziek, cultuur, varen en lekker eten. Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 september vindt dit festival voor de zeventiende keer plaats in de sfeervolle havenkom. Het festival is vrij toegankelijk. Parkeren in Almere Haven is gratis.
Meer info: www.almerehavenfestival.nl
Artikel geplaatst op: 19 juni 2017 - 14:12

Gerelateerd

Delen