Nieuws
Jeugdland viert 30 jaar ‘kinderdorp midden in de stad’ BOS DER ONVERZETTELIJKEN – Jeugdland Stad viert zaterdag 1 juli van 11.00 tot 16.00 uur het 30-jarig bestaan.... Stichting Team Annabel op weg naar de 50.000 euro ALMERE - Stichting Team Annabel stond vorig weekend bij de Almere City Run met veertig getrainde hardlopers aan... Berenklauw te lijf met speciale boor ALMERE – De Berenklauw ziet er prachtig uit maar is een gevaarlijke exoot in en rond Almere. De... PVV zegt vertrouwen in college op om Floriade ALMERE - De PVV heeft een motie van wantrouwen tegen het college ingediend nadat gebleken is dat het... Positief beeld jeugdhulp ALMERE – “Er is nog teveel zware jeugdhulp in Almere”, zei wethouder René Peeters afgelopen donderdag tijdens de... Onrust in Muziekwijk om man die kind filmt MUZIEKWIJK – Een man die hinderlijk een meisje filmde en achtervolgde in een supermarkt in Muziekwijk zorgt voor... Almere City Marketing moet stad gaan verkopen ALMERE – Wethouder Frits Huis gaf het donderdagavond eerlijk toe: “Almere City Marketing (ACM) heeft vaak onder vuur... AP/OPA wil eigen Almeerse munt ALMERE – Almeerders die in de toekomst niet betalen met de euro, maar met bijvoorbeeld de Almeerse Florijn:... Politieke afkoelingsperiode STAD CENTRUM – Een afkoelingsperiode is in de politiek niet ongebruikelijk. Afgelopen donderdag kregen de politici, tijdens de... Biggetjes voor het eerst naar buiten MOLENBUURT - Roodbonte Husumer varken George is een week geleden bevallen van bijzondere biggetjes op Kinderboerderij de Beestenbende....

Rabobank en ACM tekenen nieuwe sponsorovereenkomst Almere Haven Festival

STAD CENTRUM – Afgelopen maandag ondertekenden de directievoorzitter van Rabobank Almere, Ugur Özcan en Nik Smit, directeur van Almere City Marketing, het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival.
Ugur Özcan en Nik Smit ondertekenen het sponsorcontract voor de komende editie van het Rabobank Almere Havenfestival. Dat wordt dit jaar gehouden van 1 tot en met 3 september. (Foto: Fred Rotgans)

De Rabobank is al vanaf de eerste editie in 2001 als sponsor betrokken bij het festival. Dit is het vierde jaar op rij dat zij naamgevend hoofdsponsor zijn. Nik Smit: “Wij zijn blij met de grote betrokkenheid van de Rabobank bij een van de drukbezochtste evenementen van Almere.”
Het ondertekenen gebeurde tegelijk met de presentatie van de nieuwe ‘look & feel’ van het Havenfestival, ontworpen door bureau Most Remarkable uit Almere Haven. “Het Rabobank Almere Haven Festival bestaat uit diverse onderdelen. We zochten naar een verbindende eenheid in de uitingen. Het ontwerp van Most Remarkable is daarin zeer geslaagd”, aldus een trotse Smit.
Het Rabobank Almere Haven Festival staat voor drie dagen genieten van muziek, cultuur, varen en lekker eten. Van vrijdag 1 tot en met zondag 3 september vindt dit festival voor de zeventiende keer plaats in de sfeervolle havenkom. Het festival is vrij toegankelijk. Parkeren in Almere Haven is gratis.
Meer info: www.almerehavenfestival.nl
Artikel geplaatst op: 19 juni 2017 - 14:12

Gerelateerd

Delen